مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جاذبه های وان

وان ترکیه شهری در شرق این کشور و پر از شگفتی‌های منحصر‌به‌فرد است. یکی از آن‌ها نژادی خاص از گربه است که در اطراف دریاچه زندگی می‌کنند. این گربه‌ها چشم‌هایی با رنگ‌های متفاوت آبی و کهربایی دارند و شنا در دریاچه وان یکی از تفریحات آن‌هاست. علاوه‌بر این گربه‌های عجیب و غریب، جاهای دیدنی وان ترکیه شگفت انگیز و بسیار زیبا است. دریاچه وان دارای تاریخی غنی است که به ۵۰۰۰ سال پیش از میلاد باز می‌گردد.

تور زمینی وان

شهر وان با داشتن مراکز خرید بسیار و نزدیکی به مرز خاکی ایران باعث شده که سالانه تعداد زیادی ازایرانیان به منظور خرید ارزان و خوب به این کشور سفر کنند تا با داشتن اوقاتی خوش و همچنین بازدید از مناظر طبیعی و جاذبه های گردشگری شهر وان خرید ارزان و همراه با نشاطی را داشته باشند. اما برای خرید از کجا شروع کنیم؟ و چه فروشگاه هایی را برای خرید انتخاب کنیم؟ می توانید برای خرید از تور وان هم استفاده کنید.

تور زمینی وان
در خیابان جمهوریت که در واقع یکی از مهمترین و اصلی ترین خیابان های شهر است ( تقریبا در اواسط این خیابان) پاساژ AVM قرار گرفته است. این پاساژ یکی از مراکز اصلی خرید در شهر است که بسیاری از برندهای معروف در این ساختمان دور هم جمع شده اند. در ادامه همراه تورکده باشید تا دقیق ترین در مورد این پاساژ برای شما توضیح دهیم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده